Als productmanager marketing is Jacqueline de Witte de schakel tussen de markt en het product. Ze onderzoekt waar de markt naartoe beweegt, waar die behoefte aan heeft en hoe dit omgezet kan worden in een product.
“Waar onze marketingafdeling bezig is met het vermarkten van een product, zit ik een laag dieper in Aviko en houd ik me ook bezig met of, hoe en waar we het product uiteindelijk gaan maken. Als het een simpele klantvraag is ben ik alleen doorgeefluik naar productieontwikkeling, maar als het om een groter project gaat bekijk ik ook mogelijkheden om het product breder te kunnen inzetten.”

"Met alle aardappelharten bij elkaar realiseren we hele mooie dingen."

“Als mensen aan me vragen waar ik werk zeg ik altijd: bij Aviko, ja van de frietjes. Maar veel mensen weten niet dat je met een aardappel veel meer kunt doen. Voor mij was een aardappel ook altijd gewoon een product, totdat ik hier kwam en ik zag hoeveel potentie een aardappel heeft.”
“Ik ben trots hoe hard we aan het bouwen zijn aan de toekomst. Producten met minder bekendheid krijgen steeds meer focus en worden steeds groter, dit heeft grote impact op de markt. Ik vind onze gratin bijvoorbeeld fantastisch! Het is een luxeproduct dat voor veel restauranthouders tijdrovend is om zelf te maken. Met onze gratin ontzorgen we hen en kunnen ze tegelijkertijd een goed product op tafel zetten.”

Blijf op de hoogte van nieuwe en relevante vacatures

Laat je gegevens achter en wij houden je op de hoogte van nieuwe vacatures

Blijf op de hoogte van nieuwe en relevante vacatures

Laat je gegevens achter en wij houden je op de hoogte van nieuwe vacatures