“Als een klant de kwaliteit van ons product niet goed vindt of een vreemd voorwerp in een verpakking aantreft komt deze klacht via klantenservice bij mij terecht. Het is dan aan mij om er vanuit Steenderen voor te zorgen dat we de kern van het probleem achterhalen zodat we altijd optimale kwaliteit kunnen blijven garanderen.”
Er zijn veel verschillende dingen die in een fabriek kapot kunnen gaan of een storing kunnen hebben. Samen met een mechanisch monteur ga ik dan kijken of we de symptomen moeten bestrijden of dat we een verbeterplan moeten maken zodat het probleem zich niet nog eens voordoet.”

“Onze fabriek is een dans tussen mechaniek en elektrotechniek."

“Ook geef ik advies aan fabrieken om de kwaliteit van hun product te verbeteren. Soms komt er een klantenklacht binnen of valt ons op dat de friet niet mooi van kleur is. Verkleuring kun je voorkomen door een optimaal kookproces te vinden. Hiervoor bestaat een simpele test die je inzicht geeft in de beste kookomstandigheden.”
“Eén keer in de week mag ik nieuwe Aviko producten keuren. Ik ben lid van het ‘crunchteam’. Dat houdt in dat ik samen met collega’s een blinde keuring uitvoer op producten. We letten dan onder andere op kleur, geur, textuur en krokantheid. Iedereen zit dan aan lange tafels met een tablet, een glas water, crackers en uiteraard de monsters van de nieuwe producten. Om bij dit team te mogen word je eerst getest, je moet goed kunnen proeven, ruiken en oordelen.”

Blijf op de hoogte van nieuwe en relevante vacatures

Laat je gegevens achter en wij houden je op de hoogte van nieuwe vacatures

Blijf op de hoogte van nieuwe en relevante vacatures

Laat je gegevens achter en wij houden je op de hoogte van nieuwe vacatures